Opakowania i zamknięcia do opakowań

Z głowami pełnymi inspiracji, zachwyceni odwiedzającymi, zadowoleni z mnogości merytorycznych rozmów… Wróciliśmy z interpacku!

Duisseldorfskie targi, które odbywają się raz na trzy lata, przez swoją ekskluzywność są naprawdę perłą w koronie spotkań naszej gałęzi gospodarki.
Branża opakowaniowa rozwija się bardzo dynamicznie, a pokaz nowości i innowacji z ostatnich trzech lat uzmysłowił nam wszystkim, jak duży postęp robimy.
Nasze podejście do ekologii, optymalizacji oraz do wyglądu opakowań i technologii ich produkcji w pełnej krasie widać było właśnie w Dusseldorfie!
Interpack był też szansą dla naszej firmy na pokazanie szerokiej publiczności efektów naszych proekologicznych zmian.
Maszyna pracująca na monofoliach, airlessy z PP nadające się do recyklingu oraz ciemne wybarwienia, które nie są przeszkodą w poprawnym odsortowaniu odpadów, to główne tematy, które pokazaliśmy na stoisku.
Naszych targowych gości zachwycało nasze kompleksowe podejście do branży, szeroka oferta oraz otwartość na różnego rodzaju współpracę. Na naszym stoisku przedstawialiśmy m.in. efekt kilkumiesięcznej pracy nad doypackiem, wykonanej z firmą mondi, czołowym producentem materiałów opakowaniowych.
Wspólne starania przyniosły świetny efekt. Stworzone opakowanie nie tylko zachowuje wszystkie parametry barierowości wymagane przy produktach sypkich i płynnych, jest ekologiczne, gdyż laminat składa się wyłącznie z polietylenu, a do tego jest po prostu ładne – zgrzewy perfekcyjne, a cięcia idealne.

Dojrzałość w biznesie to stała współpraca, odwaga do mówienia o byciu integralną częścią wielu zależności biznesowych i chwalenia się jej efektami.
Mitsubishi Electric na swoim stoisku promował naszą firmę, gwarantując swoim rozmówcom, że maszyny solidnie budowane, na niezawodnych podzespołach, to coś co chętnie polecą każdemu!

Gospodarka to skomplikowana sieć powiązań. Warto mówić głośno z kim idzie się do wspólnego celu, którym jest dostarczenie klientowi niezawodnych rozwiązań.
Targi interpack stały się okazją do pokazania branży jako całości.

W kuluarach szeroko omawianym tematem była ekologia, plany legislacyjne, które dotkną całą Unię Europejską oraz to, jak inne kraje na to reagują.
Potwierdziły się nasze przypuszczenia i poczuliśmy, że w pewnych obawach nie jesteśmy sami. Większość producentów opakowań patrzy z niepokojem na wymogi, które lada dzień zostaną przed nami postawione, a z drugiej strony na brak narzędzi systemowych, które wsparłyby tę zmianę.

Wróciliśmy do Warszawy z głowami pełnymi inspiracji i zapałem do tworzenia rzeczy wielkich oraz do bycia częścią tego ekosystemu, jakim jest branża opakowaniowa!


podsumowanie-pl.png