Opakowania i zamknięcia do opakowań

Very Happy New Year z Very Peri

Stoimy przed wejściem w nowy rok!
Wchodzimy w niego z nadzieją i przedziwną prośbą, żeby nie był taki, jak jego ostatni dwaj poprzednicy.  
Instytut Pantone pod koniec grudnia ogłosił kolorem 2022 bardzo energetyczny fiolet, o wdzięcznej nazwie Very Peri. Idąca za nim symbolika, nadana przez autorów, niesie autorefleksję, ciekawość i odważne spojrzenie w przyszłość.
A tego ostatniego, mimo przeciwności losu, najbardziej nam wszystkim potrzeba.

Znaczenie i moc fioletów na przestrzeni lat
Ciesząc się z nowego koloru roku, nie można zapomnieć, że fiolety od dawna miały wiele znaczeń. W zależności od odcienia kojarzone były z władzą, duchowieństwem i szlachetnością. Wynikało to z dość prozaicznych przyczyn; barwnik, którego należało użyć do uzyskania intensywnego fioletu był bardzo drogi, na tkaniny nim wybarwione, mogły sobie zatem pozwolić tylko osoby naprawdę zamożne.
Fiolety łączone były z mocami nadprzyrodzonymi, czarownicami, wróżkami i alchemikami. Ale również z uczonymi, którzy posiadali wiedzę, niepojętą dla zwykłych ludzi.
 
Dopiero w latach 60 ubiegłego stulecia fiolety zyskały zupełnie inny wymiar. Jimi Hendrix, David Bowie i Janis Joplin występowali w energetycznych fioletach na scenie, śpiewając m.in. protest songi i grając rewolucyjnego rocka.
Dzięki temu kolor ten stał się symbolem buntu, wolności, młodości i nonkonformizmu.
Dziś możemy wziąć z tych symboli budowanych przez wieki to, co najbardziej nam potrzebne: bunt, dostojność, energię młodości lub tę nadprzyrodzoną.

oCzaruj fioletem!

Opakowania wybarwione w ciemne fiolety to zawsze szyk, elegancja i szczypta magii.
Opakowania w kolorze Very Peri to jednak głównie innowacyjność i świeżość z obietnicą dużej dawki energii. Takiej właśnie mocy oczekujemy dziś od każdego produktu. Ma być mocny, skuteczny i dawać zniewalające rezultaty już po pierwszym użyciu.
Według neurologii fiolety pobudzają tę część naszego mózgu, która odpowiedzialna jest za rozwiązywanie problemów i wyobraźnię.
Jeśli zatem opakowanie może zainspirować, to właśnie fioletowe!
Energetyczny żel pod prysznic nastawi nas pozytywnie i kreatywnie na cały dzień, samym tylko kolorem swojej butelki i zamknięcia.

Najczęściej planując opakowanie chcemy oczarować nim naszego potencjalnego klienta, podczas, gdy fioletem możemy faktycznie czarować.

Znając teraz jego moc, jego wymiar symboliczny, ale i naukowe ciekawostki życzymy w tym roku sprawnego czarowania i oczarowywania Klientów!


Kolor roku