Opakowania i zamknięcia do opakowań

Świąteczne sety spakowane idealnie!

Kosmetyki to najpopularniejszy rodzaj prezentu świątecznego. Statystyki ostatnich lat pokazują, że prawie połowa Polaków kupuje je swoim bliskim pod choinkę.
Trend jest tak silny, że nie powinniśmy się w tym roku spodziewać od niego odwrotu.
Można nawet prognozować, że towarzysząca nam inflacja, wpłynie na rezygnację z droższych upominków, na rzecz nieco tańszych, kosmetyków.
Warto zaproponować swoim konsumentom szeroką ofertę gotowych zestawów prezentowych.
A tu warto zwrócić uwagę na kilka aspektów.

Półka cenowa
Nie oszukamy szalejącej inflacji. Nie zmienimy też podejścia Polaków do Świąt.
Możemy jednak dać im rozwiązanie, które nie wydrenuje boleśnie ich portfeli, a jednocześnie pozwoli sprawić radość bliskim i sobie.
Podzielenie zestawów produktowych na półki cenowe będzie idealnym pomysłem dotarcia do różnych grup klientów.
Elegancko opakowany jeden pełnowymiarowy kosmetyk, cała linia np. do pielęgnacji włosów lub zestawy mini produktów. Z takiego wachlarza każdy będzie w stanie dopasować prezent do obdarowywanej osoby i do swoich zasobów.
Jeśli miałby wybrać kilka mniejszych zestawów pozostanie tym większym sympatykiem naszej marki na długi, poświąteczny czas.


Wygląd

Na prezent składa się kilka elementów: główny produkt, opakowanie oraz sposób jego wręczenia.
Jeśli nawet miałby być to drobiazg, naszą rolą jest zadbanie o to, żeby wyglądał spektakularnie.
Boże Narodzenie to magia w środku zimnego i ciemnego grudnia, jest pełne radości, światełek, złota i czerwieni, czyli atrybutów bajecznych i nieco arystokratycznych.
Zestawy prezentowe i bożonarodzeniowe edycje kosmetyków muszą idealnie wpasować się w ten klimat.
Dlatego w naszej stałej dystrybucji proponujemy czarno – złote dozowniki, droppery i disc top’y.
Ale również zamknięcia całe czarne, które w połączeniu z zieloną, bursztynową, czy czerwoną butelką bądź etykietą mogą stać się świąteczną „smakowitością”.

Nie tylko bezpośrednie opakowanie kosmetyku jest ważne, ale też jego pudełko.
Nie bez powodu „unboxing” jest stałym elementem relacji influencerów.
Element zaskoczenia, czas ekscytacji, podczas otwierania i błysk w oku na widok prezentu idealnego.
To wszystko tworzy bajkową atmosferę świąt, którą wszyscy chcemy osiągnąć.

Ważne jest zdanie sobie sprawy z warunków życia naszego zestawu, zanim znajdzie się w rękach obdarowanego.
Produkcja, wielokrotny transport i magazynowanie, aż po sklepową półkę, na której różnie jest traktowany… Dodanie zewnętrznej, wysokoprzezroczystej folii termokurczliwej, która doda blasku i ekskluzywności, a przede wszystkim zabezpieczy karton, jest idealnym pomysłem.

Długoterminowe cele świąteczne

Każde nasze działanie musi być celowe.
Świąteczne akcje to oczywiście żniwa dla szeroko rozumianej branży „prezentowej”. Dobrze brać w nich udział, bo przecież jednym z celów biznesu jest generowanie zysków.
Podczas świątecznych akcji promocyjnych należy mieć jasno określony długofalowy cel, pozyskanie nowych stałych klientów.
Tych, którzy kupili nasz produkt oraz tych, którzy go używają. Bo w okresie świątecznym to dwie różne grupy, które musimy uszczęśliwić.

Zadowolić powinniśmy zatem kupującego, dbając o jego portfel oraz radość ze spełnienia się w roli św. Mikołaja. Pozwolić mu na wybór z różnych przedziałów cenowych, ale zagwarantować jakość i wygląd na najwyższym poziomie.

Z drugiej strony obdarowany powinien zakochać się w naszych produktach i po skończeniu zestawu prezentowego pójść po kolejne opakowanie do drogerii.

Jednym produktem musimy zatem spełnić dwie całkiem różne potrzeby dwóch różnych konsumentów.
Kupującego i użytkującego!
Zadbajmy razem o szczegóły!
Przygotujmy się razem na te święta.
Państwa pomysł i produkt, nasze zamknięcie i krystalicznie bezbarwna folia zabezpieczająca.


zestawy-pl.png