Opakowania i zamknięcia do opakowań

Opakowanie wtapiające się w tło, zostanie tam na stałe!

Total look, lub inaczej zwany mono look, uznawany jest za ponadczasową elegancję, niezależnie od tego, czy mowa o ubraniach skomponowanych tylko w jednym kolorze, wystroju wnętrza, czy wreszcie o opakowaniach kosmetyków. Jednokolorowe zestawienia są szykowne, pełne smaku i nie wymagają pogoni za chwilowymi trendami.
Toaletka pełna różnobarwnych flakonów, dozowników, atomizerów czy słoików ma swój urok, jednak naprawdę elegancko wygląda dopiero, gdy jest w jednym kolorze, dobranym do wnętrza.
Wiele klientek wybierając produkt z drogeryjnej półki zwraca uwagę właśnie na kolor opakowania, które powinno pasować do wystroju jej toaletki, czy łazienki. Inne chętnie przelewają świeżo kupione produkty do swoich opakowań, co druzgocąco wpływa na budowanie przywiązania do marki. Tuż po wyborze naszego produktu, klientka się z nią rozstaje! Przelanie żelu pod prysznic, szamponu czy mydła w płynie do własnego opakowania dozującego, sprawia, że nasza marka znika z pamięci. Nawet, jeśli kosmetyk przypadnie jej do gustu i spełni oczekiwania, to brak oryginalnego opakowania z informacją o produkcie nierzadko uniemożliwi powrót do naszego asortymentu.

Dopasuj opakowanie do łazienki klientki!


Od lat oferujemy możliwość zamówienia naszych zamknięć w niemalże dowolnym kolorze. Pełny próbnik Pantone przerasta wyobrażenie o ilości barw chyba każdego z nas. Jeśli chodzi o wybór koloru opakowania, czy jego zamknięcia, tylko fantazja nas ogranicza!
Jednak myśląc o rozwiązaniu dla naszego kosmetyku musimy się zastanowić nad miejscem, w którym będzie on żył życiem właściwym – mieszkaniem naszej klientki.
Krwista czerwień, jaskrawy róż, czy elektryzująca zieleń równie szybko wpaść mogą w oko, co się opatrzeć lub nawet zacząć drażnić i irytować. Ogromna ilość impulsów wizualnych i dźwiękowych, zalewająca nas z każdej strony, doprowadziła do tego, że mieszkanie ma być oazą spokoju z minimalną ilością rozpraszających bodźców i to my decydujemy o ich ilości i jakości.
Jako producent kosmetyku powinniśmy uszanować reguły panujące w domu, do którego nasz kosmetyk chce, choćby na chwilę, się wprowadzić.
Stonowane zielenie, szarości, czy nieśmiertelne biel i czerń są zawsze dobrym rozwiązaniem. Zestawienie zamknięcia z butelką i z nieagresywną etykietą, zawierającą jak najmniejszą ilość niezbędnych informacji, w tym samym kolorze,  może wpłynąć na pozytywny odbiór naszego produktu.

„Less is more”

Żonglowanie kolorami to wspaniała zabawa. Zaproponowanie kolorów ziemi, idealnie wpasowujących się w monochromatyczny wystrój łazienki, czy toaletki to również odważne podejście do kolorów. Czasami mniej znaczy więcej, a stonowane barwy i zestawienie jednego ich odcienia w spójną całość, nie tylko sprawi, że nasz kosmetyk odbierany będzie, jako elegancki, ale na długi czas stanie się elementem wystroju wnętrza. Opakowanie, które w taki sposób wpasuje się w domową codzienność sprawi, że decyzja zakupowa o kolejnym kosmetyku, podejmowana w drogerii stanie się niejako automatyczna.

Przemyślane zaprojektowanie opakowania naszego kosmetyku jest nie lada wyzwaniem. Każdy producent i właściciel marki muszą znać cel, który chcą osiągnąć i grupę klientów, do której chcą trafić.
Nasz zespół chętnie doradzi nie tylko w temacie technicznego dopasowania np. atomizera do substancji lepkich, czy pragmatycznej wyższości disc-topa nad filp-topem, ale także w temacie spójności opakowania z zamiarem targetowym.



mono-male-logo.jpg