Opakowania i zamknięcia do opakowań

Nie daj się złapać na lep(ką substancję)!

Lato to dla wielu z nas najpiękniejsza pora roku. Upalne temperatury, długie dnie i słoneczne poranki dają nam siły i energię do działania. Witamina D, płynąca ze słońca, doładowuje nasze akumulatory na resztę roku.
Lato to także całkiem nowy zestaw kosmetyków. Poza lekkimi nawilżającymi kremami na co dzień, w łazience, w kosmetyczkach i w walizkach, spakowanych na urlop, pojawiają się kosmetyki, dzięki którym mankamenty najgorętszej pory roku nie są nam straszne. Mamy całą gamę olejków do opalania lub do regeneracji skóry i włosów np. po soli morskiej, preparatów łagodzących poparzenia słoneczne, czy środków odstraszające owady.

Szkoda lata na niedziałający dozownik!
„Letnie” kosmetyki zaopatrzone są najczęściej w atomizery, co pozwala na szybkie wydozowanie preparatu, nałożenie go na skórę i beztroski powrót na leżak, do zwiedzania nowych miejsc, czy grillowania.
Problem i irytacja pojawiają się wtedy, kiedy mechanizm atomizera nie działa tak, jak powinien. Najczęstszym problemem jest to, że jego główka nie wraca samoczynnie do pozycji wyjściowej, pozostaje wciśnięta, co uniemożliwia szybką aplikację kolejnej dozy.
Żeby wydobyć drugą dozę trzeba wyciągnąć górną część atomizera i ponownie wcisnąć. Niedziałający mechanizm skutecznie zniechęca do używania kosmetyku i z pewnością negatywnie wpływa na opinie klienta o marce w ogóle.

 Atomizer dedykowany substancjom lepkim – letnie sos dla Twojej marki!
Polpak Packaging w swojej ofercie, poza klasycznymi atomizerami do kosmetyków płynnych, posiada specjalne, dedykowane substancjom lepkim! To właśnie one polecane są do dozowania kosmetyków oleistych, gęstszych środków np.: przeciwko owadom, czy emulsji po opalaniu.
Naszym klientom zawsze doradzamy przetestowanie dobranego zamknięcia, przed wprowadzeniem go na rynek. Nawet najlepszy kosmetyk, zamknięty w najpiękniejsze opakowanie, bez możliwości bezproblemowego użycia go, stanie się dla klienta nie tylko złym wspomnieniem, ale i gwarantem omijania naszej marki na drogeryjnych półkach. Budowanie zaufania pomiędzy producentem, a klientem to długotrwały proces, każdy czynnik ma na nie wpływ, nie pozwól sobie nawet na drobne zaniedbania, które zrujnują lata pracy!

Symulacja ekstremalna – przewiduj wszystko
Kierowcy formuły 1 przed wyjazdem na tor spędzają długie godziny na symulatorach, kosmetyk przed ruszeniem w wyścig o zaufanie i miłość konsumenta nie może być gorszy.
Gdy już badania laboratoryjne, dermatologiczne, ocena przez grupę testową, dają pozytywne wyniki, wrzuć wyższy bieg, dobierz niezawodne opakowanie.
O ważności wyglądu opakowania napisano bardzo dużo, jak to musi krzyczeć z półki, zachwycać i zachęcać, nie możemy jednak zapomnieć o tym, że najważniejszym zadaniem opakowania jest ochrona medium i umożliwienie wygodnej aplikacji.
Żeby sprawdzić, czy wybrane opakowanie i zamknięcie jest odpowiednie należy wrócić na symulator i zaaranżować lato w laboratorium. Nie możemy na kosmetykach, o których wiemy, że będą stosowane np. na plaży napisać: „przechowywać w temperaturze poniżej 25 stopni C” i w ten sposób ewentualną zawodność opakowania zrzucić na niewłaściwe użytkowanie. Kosmetyki „letnie” poddawane będą bardzo różnym temperaturom – od pokojowej, przez bardzo niskie w samolotowym luku bagażowym, aż po ekstremalne nasłonecznienie na plaży.
Żadna droga do sukcesu nie jest łatwa, usłana jest wieloma niespodziewanymi trudnościami i wyzwaniami, należy jednak przewidywać i uprzedzać te, które są już znane i możliwe do wyeliminowania.
Nasi handlowcy i dział kontroli jakości chętnie podzielą się swoim doświadczeniem, dzięki czemu odpowiednie opakowanie kosmetyków nie będzie już wyzwaniem ekstremalnym.

Atomizery, które inspirują