Opakowania i zamknięcia do opakowań

Najlepsze kosmetyki roku 2022!

Portale, influencerki i magazyny kobiece podsumowują rok wyróżniając hity kosmetyczne!

Nasze umowy z firmami wykluczają podanie szczegółów, który kosmetyk zamknięty jest w nasze opakowanie! Ale możemy podsumować ten rok, wskazując nasze sprzedażowe hity!

W co zamknięte były najpopularniejsze kosmetyki 2022?!


Płyny micelarne, mleczka do demakijażu

- disc top
- flip top

To nasze nakrętki, które mogą być w wersji bardzo prostej – białe lub czarne tworzywo, które bezinwazyjnie dopasowuje się do reszty butelki i etykiety.
Może być też głównym graczem całego opakowania, dzięki aluminiowemu wykończeniu lub kolorom dowolnie wybranym z palety Pantone!

Żele, emulsje i pianki do mycia twarzy
- dozowniki:
uniwersalne,
wyskakujące,
pianotwórcze!

W zależności od specyfiki medium, dobieraliśmy najlepsze zamknięcie!

Niekwestionowanym królem minionego roku był dozownik uniwersalny!

Tu też, jak w przypadku nakrętek, wyobraźnia ograniczała ich wygląd!
Kolorowe, jednolite, transparentne lub ze złotymi, czy srebrnymi elementami.
Czyszczenie twarzy to nieodzowny element dbania o cerę, warto, żeby produkt był praktyczny w użyciu i na to właśnie stawiali nasi klienci!


Kwasy, retinol i boostery
kroplomierze!

Eleganckie, klasyczne lub w kolorach lat ’90!
Rok 2022 był rokiem kroplomierzy!
Nam udało się dojść do perfekcji w temacie wybarwień butelek i zamknięć.
Tworzyliśmy połączenia, których precyzja wykonania zachwyciła całą Europę. Nasze droppery zamknęły w sobie naprawdę drogocenne kosmetyki, które pomagają dbać o wygląd najbardziej wymagających klientek.

Kremy, kremy, kremy….
- airlessy
- dozowniki kosmetyczne


Czy ponad 250 wzorów airlessów w naszej ofercie to przesada?
Prawie 20 dozowników kosmetycznych to fanaberia?
Miniony rok pokazał, że większość z tej bogatej oferty znalazła swoich amatorów.
Każdy producent traktuje swój produkt indywidualnie, każdy chce, żeby jego klientka mogła go używać w możliwie najwygodniejszy, najpraktyczniejszy, ale też w wyrafinowany sposób.
Żeby konkretne opakowanie, uszlachetnione i wybarwione zgodnie ze strategią marki, mogło na długo zapaść w pamięć konsumenta, doradzaliśmy naszym odbiorcom wzięcie pod uwagę szeregu szczegółów, którymi każdy z naszych produktów się wyróżnia.
Odpowiednia doza, wielkość opakowania, zamknięcie z nasadką lub przekręcane, kolorowe, a może minimalistyczne białe z czarnym zadrukiem, zamiast etykiety.
Nasze doświadczenie, doradztwo, a przede wszystkim chęci realizowania fajnych projektów od początku do końca, idealnie zaspakajały potrzeby klientów w 2022 roku!

Naprawdę cieszymy się widząc te projekty na podiach przeróżnych plebiscytów, od subiektywnych influencerskich na Instagramie, aż po ogólnopolskich konkursów branżowych i konsumenckich.
Nasze produkty polecają się do większości kosmetyków.
Niezależnie, czy wygrywają plebiscyt roku,
czy codzienne wybory konsumentów w drogerii.

that-makes-you-unique-1.png