Opakowania i zamknięcia do opakowań

Mniej znaczy więcej

Mniej znaczy więcej
Z rzucanych pod nogi kłód zbuduj schody, aby wspiąć się jeszcze wyżej! To motto naszej szefowej. W tym ciężkim czasie wielokrotnie musieliśmy się mierzyć z jego prawdziwością i z zapałem tworzyć tę budowle! Zachwiania dostaw, wstrzymane realizacje zamówień, wahania cen i wiele innych trudności, którymi jesteśmy wystawiani na próby. Nie poddajemy się, pracujemy i realizujemy zamówienia cały czas, ale jednocześnie wyciągamy wnioski na teraz i na przyszłość! Minimalizm, o którym głośno jest od lat teraz wybitnie powinien zagościć w świadomości producentów kosmetyków i detergentów oraz tych osób, które planują dobór zamknięć do swoich opakowań.

Im więcej i prościej tym skuteczniej

W obecnej sytuacji fabryki produkujące zamknięcia do opakowań są skrajnie przeciążone. Kolejki zamówień się piętrzą, a niejednokrotnie wstrzymane dostawy półproduktów dezorganizują normalne ich funkcjonowanie.
Największą szansę na zrealizowanie mają zamówienia najprostszych i najbardziej popularnych modeli zamknięć przy jednoczesnym zachowaniu dużych ilości. Różne dodatki np. cyngle przy spryskiwaczach, aluminium czy wymyślne wybarwienia dyskwalifikują produkt z „kolejki” produkcyjnej.
Jednak choć ważny nie jest to jedyny argument.  Stosowanie w produktach zunifikowanych zamknięć pozwoli na użycie ich w różnych produktach z jednej linii. Jeśli zaproponujemy klientowi dwupack, z czego jeden produkt zamknięty będzie np. spryskiwaczem, a drugi zwykłą nakrętką, unifikacja opakowań ułatwi szybką zamianę zamknięć, nawet w 'zapasach' kupowanych w dużym odstępie czasu. 

Biel - klasyczna, spokojna i dla wszystkich!
W ostatnich latach coraz większą popularność zyskuje stymulacja sensoryczna. Nie zagłębiając się w jej meandry, trzeba wiedzieć, że zmysł wzroku i bodźce wysyłane przez kolory potrafią wpływać na nasze samopoczucie. Osoby o dużej wrażliwości mogą być przestymulowane zbyt intensywnymi, rażącymi kolorami. Wybierając produkt w sklepie, rezygnują z takich elementów. Biel natomiast zazwyczaj wpływa na człowieka neutralnie, nie zaburza funkcjonowania, ani nie wywołuje dyskomfortu. Choć może to niszowa grupa klientów, warto ją również uszanować i wziąć pod uwagę takie preferencje. Klasyczna elegancja, a w tym biel, nigdy nie wyjdą z mody, nie opatrzą się, nie wywołają negatywnego samopoczucia i zawsze będzie pasować do wnętrza.

Przekujmy wspólnie chwilowe ograniczenia w atuty i odnajdujmy pozytywy tam, gdzie pozornie ich chwilowo brakuje!

monstera-czarne-kulki.png