Opakowania i zamknięcia do opakowań

Kolejna impreza targowa za nami, kolejne przed nami.

Przedstawiciel firmy kosmetycznej, młodzi ludzie ze start’upu rozwijającego temat bio detergentów, producent kosmetyków na zlecenie, biotechnolog oraz przedstawiciel działu logistyki i firmy wdrażającej asystentów AI do biur…
Czy targi to zawrót głowy – z pewnością!
Czy targi to czas, w którym uczymy się najwięcej o sobie, naszej firmie, o potrzebach, które zaspakajamy i o tym, co możemy usprawnić?
Zdecydowanie!

Kiedy rynek mówi - sprawdzam!

Targi to oczywiście czas, w którym prezentujemy naszą ofertę, choć ten rok jest wyjątkowo intensywny, za nami In-Pack w Kielcach, Cosmopack w Bolonii oraz WarsawPack w Nadarzynie, przed nami CosmeticBusiness w Monachium oraz PCI Days w Warszawie. Intensywność wystąpień to jedno, ale różnorodność tych imprez pozwala nam na kontakty z bardzo różnorodnymi firmami zgłaszającymi zapotrzebowanie na nasze opakowania.
Taka konfrontacja to dla nas przede wszystkim egzamin z tego, czy nasza oferta odpowiada czasom zmian w branży opakowaniowej i wymogom klientów z różnych gałęzi rynku.

Co nowego musimy wprowadzić?
Od lat trzymamy rękę na pulsie prawa opakowaniowego oraz zmian dotyczących ochrony środowiska. Dziś rzadko która rozmowa z klientem omija ten temat, cieszymy się, że możemy odpowiedzialnie udzielać odpowiedzi na pytania i rozwiewać wątpliwości, gdyż nasza pozycja eksperta jest ceniona i poważana.
Wiemy, że jest to kierunek, w którym musimy się rozwijać. Już dziś nasza oferta rozbudowywana jest o produkty o prostej konstrukcji, dostosowane do selektywnej zbiórki odpadów, pozbawione elementów, które nie stanowią ważnego elementu w funkcji ochronnej opakowania.

Kolejną ciekawą obserwacją jest nowy rodzaj klienta, który nie tylko wie czego chce, ale chce tego szybko i z jednego źródła!

Polpak Packaging w swoim dna ma wychodzenie naprzeciw potrzebom klientów, dlatego jesteśmy w stanie nie tylko przygotować ofertę naszych produktów, ale tez bardzo szybko przeprowadzić reaserch rynku i wśród firm, które oferują komplementarne usługi znaleźć dostawcę, dzięki współpracy, z którym przedstawimy klientowi ostatecznemu gotowy produkt.
Nieważne zatem, czy chodzi o zadruk na opakowaniu, czy o etykietę – mamy już sprawdzonych kooperatorów.
Ten rok targowy to pierwszy w naszej historii, kiedy na naszych stoiskach prezentujemy te kompleksowe rozwiązania. Do tej pory pokazywaliśmy produkty w wybarwieniach, dziś dodajemy etykiety i zadruk.
Czego nie widać to oferta przycinania rurki lub wymiany na dłuższą w produktach z naszej stałej dystrybucji.
Prezentujemy naszą ofertę i chciałoby się dodać nad każdym produktem „gwiazdkę” z rozwinięciem i wyjaśnieniem, co można z nim jeszcze zrobić, udoskonalić i jak stworzyć opakowanie, które będzie gotowe do napełnienia.

Poznaj rynek

Od jakiegoś czasu należymy do Klastra Creative Packaging Group, który jest ponadkonkurencyjną organizacją firm z branży opakowaniowej. Dzięki tej współpracy mamy dostęp do świeżych informacji z branży, która jest niezwykle złożona, nowoczesna i wraz z rozwojem przepisów i technologii – ciągle zmieniająca się. Nasze networkingowe rozmowy prowadzone między członkami klastra pozwalają nam na poznanie informacji z pierwszej ręki ekspertów w temacie np. dygitalizacji, automatyzacji, produkcji i innych dziedzin, które istotnie wpływają na dzisiejsze działy produkcyjne.
Tak szeroka wiedza pozwala nam, podczas targowych rozmów, udzielić porad lub skierować do odpowiednich osób klientów, którzy szukają rozwiązań z konkretnej dziedziny do zaimplementowania ich w swoich zakładach produkcyjnych.

Zapraszamy do odwiedzenia stoisk targowych Polpak Packaging – w Monachium (CosmeticBusiness – 5-6 czerwca) oraz w Warszawie (PCI DAYS 19-20 czerwca)!
Zapraszamy do zadawania trudnych pytań!
Stawiania nam wysokich wymagań i dążeniu razem z nami do stworzenia produktu idealnego!

spotkajmy-sie-na-targach.png