Opakowania i zamknięcia do opakowań

Internet rządzi światem. Tworzy opinie, trendy i mody.

Czasami modne staje się coś, o czym nigdy nie pomyślelibyśmy, że może być mainstreamowym trendem. Rzeczy pozornie przyziemne, błahe, a przez niektórych nawet nielubiane stają się pasją i bohaterem tik-toków!

Co teraz zyskuje popularność?
Sprzątanie!
Tak zwane „satysfakcjonujące” filmiki pokazujące efekty czyszczenia fragmentów pomieszczeń, albo całych mieszkań są kojącymi obrazami podbijającymi Internet!
Ważnym elementem, żeby nie powiedzieć aktorem odgrywającym jedną z głównych ról, poza znikającym brudem, są detergenty.
Rolą preparatów czyszczących jest oczywiście to, że muszą być skuteczne i dawać zniewalający efekt „after”. Muszą być też ładne, ciekawie i praktycznie zapakowane, żeby wpisywały się w konwencję filmiku.
Scenariusz „rolek” jest prosty – jest brudno, stosuje się odpowiedni preparat lub ich mieszankę, czyści się, szoruje, zmywa i jest pięknie, czysto, a zapach czuć niemalże przez ekran telefonu!

Czemu to Twój produkt nie miałby być bohaterem reelsów?
Może lokowanie produktu w takich filmikach to pomysł na promocję marki? Oddanie detergentu w sprawne ręce fana sprzątania, który jest chętnie oglądany lub nagrywanie takich filmów i publikowanie ich na kanałach marki byłoby idealną promocją. Współpraca z influencerami odbywa się na różnych poziomach, a sami twórcy internetowi są klasyfikowani jako nisko lub wysoko zasięgowi. Samo nawiązanie współpracy z influencerem jest zagadnieniem tak ciekawym, jak i skomplikowanym, ale na pewno w dzisiejszych czasach, wartym przeanalizowania.
My natomiast dodajemy wszelkich starań, żeby detergenty z naszymi zamknięciami były fotogeniczne i przyjazne dla oka kamery i odbiorcy.
Spryskiwacze i spieniacze to jedne z najpopularniejszych rozwiązań dla detergentów w płynie.
Znajdują zastosowanie w przypadku płynów do szyb, odkamieniaczy, odtłuszczaczy, czy płynów do czyszczenia blatów kuchennych.
Może warto pokazać, że mają dwie dodatkowe funkcje, o których mało kto wie!
Zmiana piany na spray i odwrotnie!
Większość oferowanych przez nas spieniaczy ma funkcję otwarcia klapki z siateczką i zmiany na klasyczny spryskiwacz.
W naszej stałej dystrybucji 3 na 4 spieniacze w prosty sposób stają się spryskiwaczami.
Ich gwint (28/410) i długości rurek (FBOG 290 mm i 310 mm ) odpowiadają popularnym na rynku butelkom.
Jeśli jednak zdecydujecie się na wybór z katalogu na specjalne zamówienie – tu gwint, rurka, a przede wszystkim kolor i kształt główki mogą odzwierciedlić finezję marki i zrozumienie grupy docelowej!

Klasyczny spryskiwacz też może kryć dodatkową funkcję – rozpylać preparat w postaci mgiełki lub jako strumień!
Kiedy to czyszczenie fug oglądane jest po nocach, a tiktokerki przebijają się coraz lepszych ujęciach znikającego brudu warto oddać w ich ręce narzędzia precyzyjne - spryskiwacz z funkcją stream będzie ideałem. Precyzyjna aplikacja w szczeliny, idealna siła wyrzutu, a później moment czyszczenia, a czasem nawet tylko odczekania na to, aż detergent sam wypali brud, który usunąć można jednym ruchem wilgotnej ściereczki!
Jakkolwiek może to brzmieć dziwnie, to warto śledzić i podążać za internetowymi trendami, szczególnie, jeśli nasz produkt się w nie wpisuje.

Płyny do mycia, które zamknięte są nakrętkami – pusch-pull’em lub flip-top’em oprócz tego, że mogą być ładne i kolorowe, są praktyczne to również mogą grać główną rolę w filmach. Ich otwieranie nie tylko przyciąga wzrok, ale i ucho. Kojący spodziewany dźwięk otwieranych opakowań to oddzielny rozdział filmów, które działają relaksująco na zmysł słuchu.

Czy to dziwne?
Nie, to kolejny etap poznania ludzkiego mózgu. Filmiki z dźwiękiem lub bez, przynoszące ogromną satysfakcję opierają się na ASMR (ang. autonomous sensory meridian response) – zjawisko przyjemnego mrowienia w okolicach głowy, szyi i innych obszarach ludzkiego ciała. Odczucia te mogą zostać wywołane poprzez wizualne, słuchowe, dotykowe i zapachowe bodźce zewnętrzne.
Ludzki mózg jest bardzo ciekawym organem, a twórcy internetowych treści, czasami bezwiednie wykorzystują najnowszą wiedzę neurologiczną, dla zatrzymania swoich obserwatorów.
Czy sprzątanie i pięknie opakowane środki chemiczne to element neurologicznej gry?
Być może!
Jeśli zatem zaczynamy rozumieć jej reguły to może warto zacząć dodawać lub zmieniać elementy w swoich produktach i stworzyć z nich bohaterów, o byciu którymi nikomu się nie śniło!

2-1488.png